😂😅


در پس  "چقدر خوب لاغر کردی" یه قبلا مثل بشکه بودی خاصی هست که از "چقدر چاق  شدی" به مراتب مخرب تره


یه بیماری هم هست که نمیتونی نوتیفیکشن عدد روی اپ‌ها رو تحمل کنی، حتما باید بری صفرشون کنی 


‏ولی اینایی ک تا یکم پول گیرشون میاد اصن بهش دست نمیزنن تا زیادشه یهو خرجش کنن همونایین ک بچگی کل تخمه‌هارو تو دهنشون جمع میکردن ک یهویی بخورنشون


‏مگه پدر مادرای ما به ما شنا، تیراندازی و سوارکاری یاد دادن که ما به اونا اینستا و تلگرام یاد بدیم؟


انقدر بازیکنای ایرانی به قلیون علاقه دارن که چند وقت دیگه تمرینات تیما رو تو قهوه‌خونه برگزار میکنن.


‏آرایشگاها یه قانون دارن که میگه یا راهی برای ریدن تو موهات خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت


سیب زمینی اینطوریه که ۴۵ دقیقه رو سرش وامیستی سرخ شه، نمیشه

حالا تو ۲دقیقه سرت بره تو گوشیت در لحظه بو سوختنی میاد


‏جزوه ی یه دختره رو گرفتم کپی کنم از نقاشی های دوران دبستان من تنوع رنگش بیشتر بود


‏خدارحمت کنه مادر بزرگمو روزی که میخواسته اشپزی یاد دختراش بده گفته این نیم کیلو پیازو میبینید، مهم نیست چی درست میکنید مهم اینه اینا توش جابشه


‏من اگه چایی ام میشدم ملت با آب کرفس آرامش میگرفتن


‏یدفعه م ناراحت بودم، مامانم اومد گفت ناراحتى؟ گفتم بله، گفت ناراحت نباش و رفت. کمر مشاوره هاى دنیا جهت رفع افسردگى شکست.


مراحل تکامل بعضی ادما از میمون شروع میشه میرسه به گاو دیگه همونجا ثابت میشه


تو دو حالت خوشگلم

۱ وقتی نور خیلی زیاده وچیز خاصی از قیافه ام‌معلوم نیست😁

۲وقتی نور خیلی کمه و چیز زیادی از قیافه ام معلوم‌نیست 😁