نمی‌دونم چرا اول صبحی دم در دانشگاه کارت دانشجویی چک می‌کنن

آخه کدوم احمقی اگه کلاس نداشته باشه 8 صبح میاد دانشگاه؟


سرماخوردگی فقط اونجاش که تو یه بحث جدی داری اظهار نظر میکنی

یهو یه حباب از دماغت میزنه بیرون😂😂😂


یارو میگه به جای سفرای زیارتی برید دنیارو بگردین فکرتون باز بشه

میگم تو کجای دنیارو دیدی میگه تایلند … 


‏ولی دانشجوهای مهندسی برق رو حتما مهندس صدا بزنید. گناه دارن. درساشون خیلی سخته. آخرشم که هیچی.


‏پسر هیچی نشده حکومت آبانیا رسید. مهم‌ترین دلایل شکست حکومت مهریا ضعف و نالایقی شاهان، خیانت درباریان و جنگ داخلی بوده است.


من اینقدر انتقاد پذیرم که هرکی ازم انتقاد میکنه بهش میگم «باشه تو خوبی» ولی نمیدونم چرا بعدش طرف عصبی میشه: | 


از آبانیا میخوام حالا که حکومتشون بر جهانیان آغاز شده یه فکری برا گرمایش زمین و کم بودن ذخایر آبی بکنن.

طرف تو مترو داشت با تلگرام چت میکرد،نوشت بعدا باهات حرف میزنم الان چنتا گاو دارن میبینن
یهو همه سرشون رو برگردوندن 😂
منم که برام تعریف کردن 😁

اخبار میگفت کالیفرنیا آتیش سوزیه بعد تو مصاحبه با یه زنه ترجمه کرده بودن وای ما بدبخت شدیم بیچاره شدیم،
منتظر بودم آخرش بگه خوشبحال ایرانیا😂😂😂

اگر هرروز 3 میلیاردو 500 میلیون تومان درامد داشته باشید 251 سال طول میکشد تا به اندازه بیل گیتس ثروتمند شوید😐
و اگه روزی 1ریال درآمد داشته باشید 3هفته طول نمیکشه که ثروتتون از من جلو میزنه😂😂😂

من جای مسی بودم رضا پرستش رو استخدام میکردم میگفتم
وقتی خانومم میره خرید تو باهاش برو من حوصله شو ندارم😂😂😂