یه بار تو عمرم ازم خواهش کردن اونم سر کلاس دانشگاه استاد گفت خواهش میکنم گمشو بیرون


من اگه ته دیگه سیب زمینی میشدم همه ته دیگه ته دیگه هویج دوست داشتن


ولی واقعن " رطب" دیگه در اون حدی نیس که ادم اگه هوس کنه، براش بخونه امشب دل من هوس رطب کرده. باز لازانیا بود یه چیزی.


‏آدما رو نه توی سفر میشه شناخت نه جلوی جنس مخالف، آدما رو فقط سر آخرین تیکه باقی مونده پیتزا میشه شناخت


آدما اون بیرون واسه پول همه چی رو زیر پا میذارن اینجا هم واسه چارتا لایک و کوفت و زهرمار


‏راننده تاکسیا یه قانونی دارن که میگه:شاید اون ندونه مسافره ولی من که میدونم مسافرکشم،پس با بوق زدن دهنشو سرویس میکنم تا سوار شه


‏من اگه اینو بفهمم ک بعد از شنیدن الارم گوشی نباید دوباره چشامو ببندم خیلی از مشکلاتم حل میشه...


طرف اسم اکانتشُ گذاشته “بنفشه تنهای تنها” به نظرم اگه اسمشُ میذاشت : “بنفشه دلش شوهر میخواد” غیرمستقیم‌تر به نیتش اشاره کرده بود! 😂


دیشب ‏به بابام گفتم اساعه بهم پول بده میخوام مستقل شم, گفت این جمله که گفتی روی کاغذ برام بدون غلط بنویس بعدبرو هرگهی میخوای بخور. دیدم سخته رفتم خوابیدم😂


‏میگم پام خواب رفته

داداشم میگه پتو بکش رووش

ینی میخوام بگم نمک توو خونواده ما ارثیه


اسکار پر استرس‌ترین لحظاتم تعلق میگیره به اون چند ثانیه ای که گوشیت با صفحه میخوره زمین و تو میری برداری ببینی شکسته یا نه