دقت کردین شمالی که پولدارا میرن با مال ما فرق میکنه؟همه چی تو عکساشون قشنگتره،تو دریای ما پوشک و پوسته خربزس مال اونا ماهی مینیاتوری😐


‏اگه تو موزاییکای کف دستشویی شکل آدم پیدا نمی کنید یعنی هنوز سالمید


‏روزى که منابع گوشت رو زمین تموم شه من خودم شروع میکنم گیاه خوارا رو میخورم:))))


تا یه مدت منو تو دانشگاه: "شارژر سوزنی داری؟" میشناختن


‏استوری اینستاگرام کاری کرده که دیگه نود درصد آهنگهای عاشقانه رو وقتی گوش میدم داشبورد میاد جلو چشمم


خیلى خوبه تو رانندگى با سرعت مطمئن حرکت کنید اما اینکه تو لاین سرعت بزرگراه درحالى که جلو و کنارتون خالیه ٥٠تا میرید ارزش فحش خوردنو دارید 


تباهی فقط اونجاش که هوا تاریک میشه و حوصله‌ت نمیشه بری لامپو روشن کنی، هی شب‌تر میشه، یهو میبینی شب همتو گرفته


یه پدیده ی عجیبی که بین نود درصد تنیجر های فعال در اینستاگرام رواج داره اینه که بدون اینکه عاشق شخص خاصی بوده باشن شکست عشقی خوردن


‏بعضیا یه جوری به زندگی کوالا و پاندا غبطه میخورن که انگار خودشون چه فعالیت مفیدی دارن،

قربون شکلت اون به درخت چسبیده تو به تختت و گوشیت دیگه😂


یه بار که رفته بودیم مشهد رفتیم الماس شرق بابام میخواست نایسر دایسر بخره

به یارو گفت از این یاسر ناصرا ندارین؟

از اون موقع دیگه رومون نشده بریم مشهد😐


اول صبح رفته بودم بانک.

پشت باجه خمیازه کشیدم دهنم نیم متر باز شد...

دختره گفت: خوابتون میاد؟؟؟

گفتم نه میخوام بخورمت 😁😁😁

دختره انقدر خندید که بجای دویست هزار تومن اشتباهی دومیلیون بهم داد😂


ما هر موقع اومدیم سیگار ترک کنیم یه اتفاق ناگواری افتاد بیا امروز میخواستم نکشم الان فهمیدم مهتابی اتاقم سوخته