توئیتر فارسی


‏خواب دیدم داشتم وارد بهشت میشدم که دربون بهشت گفت وایسا!

گفت هیستوری گوگل رو باز کن بینم!

هیچی دیگه،الان با عمو جانی داریم از رو آتیش میپریم


‏یه روز بارون سیاوش قمیشى رو دید گفت داداش حالا ما یه غلطى کردیم باریدیم تو ول کن!


‏جدی گوشه کنار جزوه تون اسم کتاب، فیلم، سریال یا هر چیز خاصی رو ننویسید، من قرار بود درس بخونم الان دنبال زیرنویسم


‏روزی که برم خاستگاری، پدرش بپرسه از خودت تعریف کن میگم توانایی اینو دارم که کبابم رو با برنجم همزمان تموم کنم

چه ذوقی کنه پدرزنم، ای جان ^_^


‏شاید باورتون نشه ولی من هنوز هر استوری و گروه و چتیو که باز میکنم فرفریا دارن به خودشون تبریک میگن =)))))


‏پسرا از همه چی عکس میخوان از خودت،وسایلت... مثلا بگی گوشی یا لب تاپم خراب شده میگن عکسشو بفرست :|| 

چتونه خوووو


‏میگه منم مثل بیل گیتس از دانشگاه انصراف دادم :| آخه پلشت اونا از هاروارد و برکلی انصراف دادن، نه از دانشگاه آزاد علی آباد سفلیٰ


‏آقا جدی چرا ساندویچ رو میشه دو نونه درست کرد ولی پیتزا رو نمیشه دو خمیره ساخت؟ پس این دانشمندا و آشپزا دقیقا دارن چه غلطی میکنن؟


خدا رو شکر گوشی های هوشمند دیر دست مادر ها افتاد وگرنه ما سالها پیش سوء تغذیه میگرفتیم


اگه براش گل مصنوعی بردی و گفت خیلی خوشبوئه بدون عاشقته البته خلم هست


ما معمولیا وقتی میریم رستوران فقط ستون قیمتا رو نگاه میکنیم تا ارزونترینا رو انتخاب کنیم

من خودم چند بار آب معدنی سفارش دادم


هممون یه اصغر فرهادی تو خونه داریم که وقتی در اطاقمون رو باز میکنه تا نصف میبنده و میره تازه لامپم خاموش نمیکنه