‏مردم زنگ می‌زنن باباشون سه میلیون بریز انتخاب واحد کنم

من دانشگاه روزانه بودم زنگ می‌زدم بابام من غذا ندارم می‌گفت منم ۳ هفته س غذا نخوردم☹️😢


چطوری دلتون میاد میرید کافه اونهمه پول چایی میدید؟

من یه بار چایی گرفتم از دانشگاه ۵۰۰ تومن گرفت ازم، از فرداش با خودم فلاکس میبردم دانشگاه😂😂😂


اینقدر بدم میاد این همسایه مون بنزش رو اونور خیابون پارک میکنه

بنزت رو باید جلوی در خونه ما پارک کنی شتر، مخصوصا وقتی مهمون داریم😂😂😂


‏سوار تاکسی شدم راننده از بدبختیاش گفت گفتم حاجی منم مشکلات زیاد دارم گفت یکیشو بگو

گفتم عشقم سین می کنه جواب نمیده دستی رو کشید گفت گمشو پایین😂😂😂


تو فرودگاه موقع کنترل مدارکم یارو چپ چپ نگام کرد و گفت چندلحظه صبر کنید.

پرسیدم ممنوع الخروجم؟

گفت احمق بلیط مشهد داری، صبر کن خودکارم تموم شده😕

😂😂😂


‏چجوری سلفی از فاصله ۱۰سانتیمتری میندازین انقدم جذابید؟

من فاصلم با دوربین کمتر از ۲متر باشه، اون عکس‌و عکاس‌و دوربین‌و خودم رو باهم میسوزونم😖😣


‏هوا اینقدر سرد شده که شهرام شبپره هم دیگه شبا نمیپره.

سر ظهر که هوا گرم تر میشه میپره


حالا میخواید رژلبو بیرون لب بزنید هم مشکلی نیس ولی حداقل سیبیلاتونو بزنید دیگه قبلش


شمام وقتی یکی اموجی نمیذاره موقع چت کردن فک میکنین عصبانیه؟


شما به بخاری بگو دوستت دارم از فردا باد سرد میزنه