توئیتر فارسی


کاش همه تو دانشگاه ای دی اینستاشونو میزدن به لباسشون😶

به همین برکت قسم نابود شدیم از بس از تو پیجه اینو اون دنباله بقیه گشتیم


زندکی و تردمیل مثل هم اند. تو هر دوشون درجا میزنی. فرقش هم اینه که تردمیل لاغرت میکنه، زندگی پیر


دلیل اصلی آنتراک برای دخترا تجدید آرایش،برای پسرا روشن کردن سیگار پشت محوطه دانشگاه


هر اس ام اس برداشت حسابی که برام میاد بخشی از وجودم هم باهاش برداشت میشه


‏خیلی بده مشغول تماشای یه سریال آمریکایی باشی و یهو بابات بیاد بغلت بشینه چون نه میشه قطعش کرد نه ادامه داد، فقط باید توکل کرد.


میگم خانم‌های محترم یه وقت زشت نباشه شما با پوتین میاید بیرون من هنوز با تی‌شرت میرم مغازه 😐


‏پیک واسم پیتزا آورد دیدم معلم تاریخمه، گفتم چی شد به این روز افتادی؟ گفت دلیلش بی کفایتی شاه، دخالت عوامل بیگانه و خیانت زنان درباره.


والا من هندزفری بی سیمم خریدم صب پاشدم دیدم گره خورده


‏جدیدا هر دو هفته یه بار سرما میخورم

دو هفته پیش که سرما نخوردم سریع رفتم حموم اومدم جلو کولر نشستم تا این چرخه خراب نشه


‏شما قیافه دانشجوهایی که ساعت ۸ صبح کلاس دارن رو برو تو دانشگاه ببین هالووین واقعی اونجاس


‏ی سری میرن هالووین و جشن میگیرن اونوقت من اولینو اخرین باری که تو هالووین شرکت کردم تو کلش اف کلنز بود که از این کدو تنبلا چیده بود دور نقشه


‏تا دیروز باید به زور از زیر چهلچراغ امام حسین میاوردیش بیرون حالا داره واس ما جشن هالووین میگیره=)))


‏زبان فارسی خیلی جالبه هم سکوت علامت رضاست هم جواب ابلهان خاموشیست تازه آخرین سنگرم سکوته با اینحال سکوت سرشار از ناگفته هاست خودت ببین دیگه